Les coses que tan sols entenem, les oblidem. Les coses que, a més d'entendre, les sentim, les recordem per sempre. FERRAN RAMÓN CORTES MUNTANER
lunes, 28 de noviembre de 2011
Dijous, 24 de novembre
Avui, amb el Joan Antón hem seguit treballant amb grups el tema d’aprendre a conviure i habitar al món. Cada membre del grup explicava a les altres el tema que ens havíem repartit. Jo, he parlat del vídeo com a eina de presentació.
Quan em vaig llegir aquesta pràctica vaig descobrir que mes o menys la utilització del vídeo la sabia però no sabia per a què es podia utilitzar a l’educació infantil.
He après que el video és una eina d’expressió oral –radio escolar, video conferència, etc-. Ens ajuda a millorar l’escolta activa i la comprensió i consciència d’un mateix. Proporciona situacions on l’us de la llengua oral sigui imprescindible: preguntes, relats, jocs, etc.
També es pot utilitzar el video com a eina d’expressió de llenguatges.
A partir d’aquest millorem l'expressió no verbal (corporal, gestual, expressió facial, etc).
Aquestos vídeos els trobem a la xarxa- flash, youtube, mydeo, mytoon, etc-.
Després de llegir aquesta pràctica em vaig preguntar:
-Tots aquest vídeos poden ser didàctics en qualsevol àrea de coneixement?
-Es pot utilitzar el vídeo a partir de llenguatges com la dansa, coreografies i cançons?
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario