lunes, 28 de noviembre de 2011

Dijous, 24 de novembre




Avui, amb el Joan Antón hem seguit treballant amb grups el tema d’aprendre a conviure i habitar al món. Cada membre del grup explicava a les altres el tema que ens havíem repartit. Jo, he parlat del vídeo com a eina de presentació.
Quan em vaig llegir aquesta pràctica vaig descobrir que mes o menys la utilització del vídeo la sabia però no sabia per a què es podia utilitzar a l’educació infantil.

He après que el video és una eina d’expressió oral –radio escolar, video conferència, etc-. Ens ajuda a millorar l’escolta activa i la comprensió i consciència d’un mateix. Proporciona situacions on l’us de la llengua oral sigui imprescindible: preguntes, relats, jocs, etc.

També es pot utilitzar el video com a eina d’expressió de llenguatges.
A partir d’aquest millorem l'expressió no verbal (corporal, gestual, expressió facial, etc).

Aquestos vídeos els trobem a la xarxa- flash, youtube, mydeo, mytoon, etc-.

Després de llegir aquesta pràctica em vaig preguntar:

-Tots aquest vídeos poden ser didàctics en qualsevol àrea de coneixement?
-Es pot utilitzar el vídeo a partir de llenguatges com la dansa, coreografies i cançons?

No hay comentarios:

Publicar un comentario