martes, 25 de octubre de 2011

Dimarts, 25 d'octubre


A la classe d’avui hem treballat amb el photoshop. Considero que és una eina de treball molt vàlida per la gent que sap utilizar-la perquè es poden fer moltes coses en un temps bastant limitat. M’he quedat sorpresa com es poden modificar fons, capes, difuminats,efectes,etc…de les imatges.

Em pregunto per una mestra d’educació infantil fins quin punt hem de saber emprar aquesta eina? L’utilitzarem a les aules per preparar activitats per els alumnes? O per realizar composicions fotogràfiques?

A partir d’ara hauria de treballar amb el programa i anar fent proves perquè era el primer cop que treballava amb ell i en alguns moments amb la meva companya ens hem sentit bastant perdudes perquè no sabiem molt bé com anar guardant les capes i quan haviem de duplicar el document per després treballar sobre ell.



1 comentario:

  1. Ja m'agradaria a jo que féssim photoshop a classe!!! Me n'hauràs de mostrar... jiji!

    ResponderEliminar